perjantai 19. joulukuuta 2014

Tyhmä pää ja vatsalihakset

Jep, mä lähdin taas viime aamuyönä vähän reissuun, jotenka tämä postaus tulee (jos tulee) ajastettuna sitten illalla. Lähden lähdin tosiaan aamuyöllä klo 04.00 Onnibussilla kohti Oulua erään ystävän luokse. Kun on ne liput siihen bussiin niin halpoja ja silleen, niin kai sitä voi vähän matkustusajoista tinkiä. No bussilippu sekä taksi matkakeskukselle maksaa sen 30 euroa ja klo 06.15 olisi lähtenyt bussi, johon opiskelijalippu maksoi... Ööö, no 30 euroa. Että näin. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Toivottavasti saan sain nukuttua.

Tyhmä pää karvahatussa.

19. luukku: vatsalihakset

En ole kyllä varsinainen vatsalihasjumpan rakastaja. Onko joku? Jostain syystä mun päässä on myös vahvana harhakuva, jonka mukaan vatsalihaksia pitäisi olla joka käänteessä treenamassa, vaikka eihän ne sen kummempia lihaksia ole, kun mitkään muutkaan lihakset.

Vaikka en varsinaisesti pidä corejumpasta, se on suunnilleen ainoa juttu, mitä saan itseni tekemään täällä omassa kodissa. Olkkarin lattialla. Sikäli voimapyörä on ollut itsensä takaisin maksanut hankinta. Treenaan vatsat 1-2 kertaa viikossa salilla ja 1-2 kertaa viikossa kotona. Vatsat on mun mielestä ihan pätevä tehdä lenkinkin päätteeksi, nimittäin joskus treenin loppupuolella alkaa puhti olla sen verran pois, ettei vatsoja saa tehtyä samalla intensiteetillä, kuin joku toinen päivä.

kidutusvälineiden kidutusväline!


4 kommenttia:

  1. Heippa! :) Mulla myös voimapyörä käytössä kotitreeneissä! Se on kyllä tehokas väline, vaikka tykkään tehdä myös vatsoja ilman sitäkin! Vatsoja tulee tehtyä ainakin viikottain, mutta ainahan niitä voisi enemmänkin tehdä..ja corea muutenkin selkää, ja kylkiä! On siitä vahvasta keskivartalosta kuitenkin juoksussa niin paljon hyötyä! Kivaa viikonloppua sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voimapyörä tuo just kotitreeniin lisää buustia vatsatreeniin, kun ei ole mahdollista mitään muita lisäpainoja käyttää. Kahvakuulaa käytän salilla aika usein.. Paljon tulee kyllä tehtyä myös ilman mitään apuvälineitä.

      Poista
  2. Kun nyt kysyit, niin on pakko vastata. :D Että joo, mä olen! :) Mut se johtuu suurelta osin siitä, että käsitreeni ei tällä hetkellä onnistu ja jalkatreenikin vaan hyvin kevyesti. Niin vatsoja saa sitten treenata vaikka kuinka, ilman mitään rajoituksia. :D Vaikka ei vatsalihastreeni koskaan ole mitään pakkopullaa mulle ollut ennenkään. :)
    p.s. kokeilin sitä pistoolikyykkyä. :D Voi luoja. Sun pisteet nousi mun silmissä ihan uusiin sfääreihin, kun tajusin, kuinka hankalaa tuo on. Ei ollu mulla mitään toivoa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D. Mä luulen et siinä pistoolikyykyssä ehkä eniten on juju siinä rytmityksessä.. Emminäkään pystyisi siellä ala-asennossa hengailemaan minuuttitolkulla ja sitten vaan punnaamaan ylös :D.

      Poista

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3