keskiviikko 3. joulukuuta 2014

3. luukku: LesMills BodyStep

3. luukku: LesMills BodyStep

Jumppaamaan


Nyt on tällä viikolla LesMillsiä kerrakseen, koska ollaan osallistuttu Killerin liikuntakeskuksen kamppanjaan, jossa voi treenailla viikon ilmaiseksi. Esimerkiksi tässä kyseisessä jumpassa en koskaan ikinä ole käynyt. Taas tuli hiki ja taas menin myös askelissani sekaisin. Olisinkohan enempi ryhmäliikuntaan tykästynyt tyyppi, jos pysyisin rytmissä. Ihan hauskaa tämäkin oli, mutta ihan hauska ei riitä. Tai sitten oon vaan kertakaikkisen paska, että innostus menee heti. Vai mistähän te luulette, että kiikastaa? Toisaalta on mulla ollut muutama tunti, mistä oon ihan tykännytkin. Missä on kanssa jotain koreografiaa, mutta vähän. Eikä tässäkään nyt niin kamalasti ollut. Steppilaudalla hypittiin edestakaisin, kuten nimestäkin voi päätellä. LesMillsiä kyllä tuntuu olevan melkein kaikilla saleilla, onkohan mitään salia, mikä ei kyseistä lisenssiä ole ostanut. Kätevähän se (varmaan?) on.

Ompas mukava tausta tuntikortissa.

Kyllä mä vähän tänään Jn kanssa mietin, että oliskohan se hyvä, jos olis jonkun kuntosalin jäsen. Kun en oikein tiedä. Yhtenä hetkenä se tuntuu ihan jees ajatukselta, mutta sitten aika nopeesti herään todellisuuteen, että meniskö siinä rahat vaan hukkaan. ja sitten kun oon salihommissa niin kiintynyt siihen monnariin. Mutta jos sitä taas vähän harkitsisi. Toisaalta, korkeakoululiikunnan ryhmätunneilla en ole käynyt tänä syksynä kertaakaan, että kertoisko tuokin jotain?

Aamulenkilläkin kävin. Perinteinen vapaiden alotus: 13h yöunet,
siivousta ja liikuntaa...

2 kommenttia:

  1. Kerran oon käynyt 90-luvulla stepissä ja se riitti. Tais olla just yo-liikunnan juttuja. Mun piti koko ajan katella, että missä se steppilauta on, etten astu ohi ja muutenkin olin vähän pihalla. Ja onhan se vaan aika hiton tylsää mun mielestä. Vaikka tylsähän voi olla joskus hyvästä, siis semmoista rutiinirunttausta. En mää vaan silti oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lähinnä mietin, että saiskohan sieltä sitä koordinaatiokykyä.. Kun oon tosiaan heti ihan että mitä hittoo nyt, kun vähänkään pitää monimutkaisemmin jotain tehä..

      Poista

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3