perjantai 28. syyskuuta 2012

Voihan syksy!

"Miten voi väsyttää taas näin.. Valitankohan mää koko ajan? Siis anteeks, jos valitan. Emmää tahallaan, mut kun en jaksa tätä sadetta, pimeetä ja harmaata.  Sanokaa mulle sit, et turpa kiinni jo!"

Edellä mainittu on mun suusta eilen töissä. Onneksi mulla on ihanat työkaverit ja työpaikalla hyvä sekä kannustava ilmapiiri.. Se kestää yhden syksyyn väsyneen heikon lenkin :D. Tuskin mä edes niin paljon valitan, mitä väsyneenä kuvittelee valittavansa (enhän?! enpä..?!) Anyway, mitä te pidätte syksystä? Tyypit päivittelee facebookin kynttilöistä ja mun tekis mieli vaan kommentoida, että kynttilät on perseestä, -mä haluan auringon! Oon jopa bongannut päivityksiä joululehden tilaamisesta, siis what? Itse taidan lähteä hakemaan juhannussiiderit kaupasta.. No joo, kuulun kyllä jossainmäärin kynttilöitä ja joulua fiilisteleviin ihmisiin (joululehti, jotain rajaa :D), mutta kynttilät ja joulu nyt ei ihan riitä. Muutamana syksynä mulle on iskenyt vimma neuloa ja sen jalon taidon olenkin opetellut.






Oon tosi huono hankkimaan mitään syysvaatteita, saati sitten talvivaatteita! Jokaikinen syksy herään siihen, että vaikka oon kesällä laittanut vaatteisiin kuinka ja paljon rahaa, niin syksyä saati talvea ajatellen mulla ei ole (muka) juuri mitään. Kivat vaatteet ja asusteet varmasti kyllä piristäisi tätäkin harmaata aikaa. Ompelusta en kyllä tiedä hevonkukkua, mutta työkaverin sisko on siinä varsin haka, kuten allaolevista kuvista voi päätellä! Ihanan värinen hand made -kääntöpipo suojaa korvia kylmältä ja mieltä melankolialta. Kumpparit on tietysti olennainen varuste syksyyn myös!












Liikunta tietty kuuluu olennaisena osana jokaiseen vuodenaikaan. Juoksun lisäksi suunnitelmissa kunnostautua työkaveri Kristin kanssa Killerin ryhmäliikuntatunneilla kerran viikossa. Wannabe Juoksijasta on siis tulossa myös Wannabe Jumppaaja. Ootan sitä jotenkin tosi paljon, sillä itsellä ainakin myös tuo sosiaalinen elämä on kesällä paljon pirteämpää, on siis mukava tehdä jotain kaverin kanssa. Punttiksena toimikoon talvella monnarin punttisali, jossa suunnitelmissa on vähän Crossfit -tyylistä treeniä kokeilla. Myös sulkapalloa olisi kiva päästä pelaamaan ja pariksi aion nakittaa joko mun miehen taikka sen mut Cooperissa rökittäneen työkaveri AKn. Jälkimmäisen kanssa viime talvena käytiinkin jokusen kerran pelaamassa, mutta nyt täytyy vakavasti miettiä kestänkö enempää häviämistä, heh :D. Ei vaan, tosiasiassa kolmivuorotyössä on joskus vaikea löytää aikaa.



Wannabe Juoksijan lisäksi liikkuu myös JYP.  Puolifanaattisena penkkiurheilijana sekin on yksi mukava asia. Puolifanaattinen tarkoittaa sitä, että kun täysifanaattinen mies katselee peliä telkkarista, niin puolifanaattinen nainen neuloo siinä vieressä sukkaa :D. Pikkuveljen kanssa on tullut myös käytyä katselemassa pelejä hallilla.

Eli kyllä tässä edessä olevassa ajanjaksossa on myös mukavia asioita. Siitä huolimatta valon vähetessä allekirjoittanut kyllä tunnistaa itsessään jos nyt ei kaamosmasennuksen, niin ainakin kaamosväsymyksen ja kaamosmelankolian oireita. Mutta eiköhän tämä tästä :).

P.S. Ei syytä huoleen, tästä blogista ei ole talvella (kuvista huolimatta) kehkeytymässä a) neuleblogi, b) vaateblogi ja c) jääkiekkoblogi... Eikä myöskään elämä potkii päähän ja mulla on murheita -blogi :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3