keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Mun kengät!

Jipii. Kenkäkommellukset on historiaa ja tämä Wannabe Juoksija on nyt Salomon Speedcrossien omistaja. Ensimmäiset kunnon maastotossut.. Myöskin ekat kengät, joissa on pikalukitus. Kävelytuntumaltaan just mulle tehdyt. Huomenna on olosuhteiden pakosta juostava lenkki maantiellä ja lauantaina on puolimaraton, mutta ei taida malttaa odottaa ens viikkoon.. Että ehkä mun on kuitenkin pakko jossain välissä käydä edes muutaman kilometrin verran metsässä noilla hölkkäämässä. Ehdottomasti mun on "ehkä" myös "pakko" laittaa jotain limenvihreää urheiluvaatetta hankintalistalle..






Oon niin hyvällä mielellä noista kengistä sekä ulkoilukauppa.comin ystävällisestä ja tehokkaasta palvelusta ettei jaksa v***ttaa tämä edelleen jatkuva yskä ja tukkoisuus eikä edes yövuorojen välipäivänä neljään tuntiin jääneet unet!

Nyt on jokatapauksessa pakko lähtee yrittämään vielä unta palloon. Muuten tulevasta yöstä tulee niiiiiin pitkä ja niiiiiiin vaikea.

5 kommenttia:

  1. Oi joi.. onpas pirteän väriset kengät. Ihanat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, määkin tykkään.. Vaikka ei kaiken sähläyksen jälkeen ollut varaa valita väriä :D.

      Poista
  2. Ei hitto, onpa hienot!
    Pakko lähteä selailemaan nettikauppoja, kiitosta vaan :)

    VastaaPoista
  3. Äh, mihin se mun toinen viesti katosi? Siis kyselin että millainen mitoitus noissa Salomonin kengissä on?
    Minulla normaalisti jalka 38 (US 7,5) niin onko Salomonin mitoitus normaali/väljä/tiukka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Intersportissa kertoivat, että tiukka.. Kuulemma monet valitsee normikokoa isommat Salomonit. Mutta kyllä mulla noi on kuitenkin ihan samaa kokoa kun Adidakset (37 ja 1/3 US6, 23cm) ja hyvältä on tuntunut! Kokeilin kyllä yhtä kokoa isompaakin, mutta niissä tuntui kantaosa liian väljältä.

      Hyvä kenkä kyllä! Ja ulkoilukauppa.comista tuli itse nuo ostettua. Sitäkin voin lämmöllä suositella. Näppärä, nopea ja ystävällinen palvelu (jos oot sattunut lukemaan noita aiempia postauksia, missä oon kertonut omasta säätämisestä tilaukseni kanssa..) :D.

      Poista

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3