lauantai 1. syyskuuta 2012

Elokuun saldo

Elokuu 2012 on sitten siirtynyt historiaan ja eletään jo syyskuuta. Tänään iltavuorosta lähtiessä klo 21 oli jo hämärää! Viime kuun juoksukilometrit oli 232. Aika hullua ajatella, että oon liikkunut kuukaudessa yhden vuorokauden juosten :D. Koskaan aiemmin en ole miettinyt liikuntoja vuositasolla, mutta nyt ihan huvikseni katselin. Tänä vuonna oon juossut 990 kilometriä.. Noin sata tuntia. Suomen pituus on n. 1160 km. Hullua. Hullun hauskaa! Ei ole kyllä mitään hajua paljonko oon aiempina vuosina juossut.

Tänään on pidetty lepopäivää ja toivottu, ettei tulla kipeeksi. Mulla on nimittäin nyt pari viikkoa ollut (etenkin yövuorojen jälkeen) sellaista pientä kurkkukipua, yskää, tukkoisuutta. Ei mitään isoa, mutta nyt täytyy jo myöntää että jännitysmomentti on ilmoilla. Jos flunssan on tänä syksynä pakko tulla, niin tulkoon se 8.9. illalla, kiitos! Epäilen kyllä, että tää on jotain pientä yövuorojen jälkeistä oireilua. Tai jotain? Ja ehkei tästä nyt mitään kunnon flunssaa kehkeydykkään! (Toivottavasti mä en nyt sit oikeasti tule kipeäksi, oon tässä(kin) asiassa aika naurettava tyyppi ja ajattelin tuossa aiemmin, että mikäli sanoo arpoo ääneen tuleeko kipeeksi vai ei, niin varmasti tulee :D).

Huomiselle on suunnitteilla työmatkajuoksua mennen tullen. Olis siis tarkoitus kiertää pienen lenkin kautta kahdeksitoista työpaikalle ja kahdeksalta sitten lenkin kautta takaisin kotiin. Tää kahdesti päivässä juokseminen on mulle ihan uus juttu. Ihan ajankäytöllisistä syistä aion sitä huomenna testata. Nyt taas unten maille, mukavaa viikonloppua teille, jotka sitä vapaalla vietätte! Ja teille jotka ette, mukavaa työpäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3