maanantai 20. toukokuuta 2013

Viime viikon reenilöitä

Näin maanantaiaamuna on taas aika päivittää viime viikko treenien osalta myös blogiin. Nää treeniviikot kohti HCM:ää menee "Treenijakso" tagin alle. Mukava laittaa vähän tunnelmia ylös ja ehkä näitä voi joskus itsekin jälkeenpäin lukea, kun analysoi omaa tekemistään. Tuota analysointia ja kaikenmaailman tilastoja mä diggaan.

Ma: -
Ti: 20km@6:08/km (Pitkis Jn kanssa. Viimeiset kolme kilometriä nousua taulumäelle VK-vauhdilla alle 5min./km. Aika tehokas veto. Hyvä lenkki!)
Ke: 13km@5:47/km (Jyväsjärveä ittekseen. Ihan hyvä meno siihen nähden, että edellispäivänä oli tuo pitkis ollut.)
To: 5km@4:56/km (Aamulenkki duuniin.) + Lihaskunto
Pe: 3km+6km+3km (Ei tarkkaa dataa, kun Trackeri kettuili. Kutonen AKn kanssa vauhtivaihdellen. Lenkin lomassa myös mäkivetoja+lihaskunto Puistokoululla).
La: Pyörälenkki 25km
Su: -

Sellaista menoa menneellä viikolla. Nyt vähän taas jänskättää, kun seuraava vapaapäivä tulee olemaan 1.6., kun on mun veljen ylppärit. -Huoh! Duuneja ja koulua on siis reippaanlaisesti tiedossa. Mutta ei auta, kun yrittää rutistaa. Ja olla ajattelematta, ettei käy vanhanaikaisesti!

Tää mun bloggerikin muuten joteskin kettuilee. En oo saanut vastattua noihin mun aiemmissa postauksissa olleisiin kommentteihin. Mistä lie johtuu? Minä tietotekniikan ihmelapsena en tiiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3