sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Haista paska -sunnuntai!

Mä ehdin tuossa taannoin jo erehtyä kuvittelemaan, että olen vanhemmiten ruvennut tykkäämään sunnuntaipäivistä. Mutta ei, mä oon nuori edelleen ja inhoan sunnuntaipäiviä! Ainakin tätä. Voin myös kertoa, että tässä postauksessa AION kiroilla, joten herkkähipiäiset (kuten nyt vaikka äiti, terkkuja vaan jos tätä selailet :D) voi sitten lopettaa lukemisen vaikkapa tähän.. :D.

a) Tänään kävin 14km metsälenkillä, joka oli IHAN PASKA.
b) Ilma oli just niin raskas, kun helteiden jälkeen ukkosen alla voi olla! Eli PERSEESTÄ.
c) Ja jalat oli ihan yhtä raskaat. Ei siis MITÄÄN kulkuja!
d) Johtuen ehkä siitä, että huonolla syönnillä ja juonnilla lähdin matkaan. HELVETIN typerää!
e) Ihan HAISTAPASKATYPERÄPERKELE -harrastus.
f) Kohtia a,b,c, d ja e en olisi kelaillut, jos sais jonkun lenkkikaverin tosta noin vaan. Aika SÄÄLITTÄVÄÄ.

No pääsin tuosta kaikesta kuitenkin yli ja sain sellaisen semihyvän (tai no oikeastaan neutraali voisi olla kuvaavampi sana) fiiliksen ja nyt ottaa aivoon enää tää mun törkeän hidas läppäri sekä tuo keli tuolla ulkona, joka yrityksistä huolimatta puskee myös tänne sisälle. Jossain tuolla kaukana jyrisee ja vettä on tullut, mutta mitään kunnon ukkosta ei. Mun päässä oleva ilmapuntari on siis edelleen hajoamispisteessä. Ja kamalintahan tässä on se, että joku tyyppi ilmatieteenlaitoksella lupaa näitä sateita koko ensiviikoksi. Hitot luonnosta, mä en halua, että sataa monta päivä peräkkäin!

Kaikesta edellämainitusta huolimatta tää viikko on ollut ihan jees; 59 kilometriä (josta reilu 53km maastossa) juoksua, seesteistä kotielämää, paljon mukavaa aikaa Hannan kanssa, vähän vähemmän mukavaa aikaa kaikkien muiden kanssa, aurinkoa.. Ja yksi työlle menetetty, siitä huolimatta mukava, viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3