perjantai 10. elokuuta 2012

Oivalluksia

Oon tullut siihen tulokseen, että on huomattavasti helpompaa sovittaa yhteen TYÖ ja treenaaminen, mitä JUHLIMINEN ja treenaaminen. Mulla on tässä kesän aikana ollut yksiä sun toisia enemmän ja vähemmän "pakollisia" kemuja, joten siinä lienee osasyy tuossa taannoin kärsittyyn vastustukseen. Olenpa mä kerrassaan tyhmätyhmäTYHMÄ tyttö, kun en tuota muka tajunnut. (lue:halunnut tajuta).

Niin, kukaanhan ei ole ensimmäistäkään siideriä saati drinkkiä PAKOTTANUT juomaan, mutta lenkkipolkujen lisäksi myönnän ajoittain viihtyväni myös terassilla, ehkä jopa yökerhossa. Enkä mä yleensä siihen mukiin sylje, jos sille tielle lähden. Tämä onneksi vain AJOITTAIN... Hetken tuota asiaa kesälomanloppumismorkkiksissa pohdittuani tajusin, että minä (joka olin aiemmin tunnettu siitä, etten koskaan jaksa lähteä minnekkään) olen juhlinut tähän päivään mennessä tänä vuonna varmasti enemmän, kuin ainakaan kahteen edelliseen vuoteen yhteensä! Siis WHAT?

Viimeistään NYT on laitettava vähän pienempää vaihdetta silmään näiden juttujen kanssa. Tätä vikaa lomaviikkoa oon viettänyt juoksulenkkejä lukuunottamatta KOTONA. En ole siis käynyt terassilla (ei ole kyllä ollut kelejäkään), en ole istuskellut ravintoloissa "muka vaan syömässä", en vöyhännyt kahviloissa enkä shoppailemassa. Sen sijaan olen siivonnut, pyykännyt, tehnyt ruokaa, katsellut telkkaria, käynyt RUOKAkaupassa jne. jne. Siis kaikkea sitä mitä KUNNON ihmiset NORMAALISTI tekee.

Ok, tulevan viikonlopun kanssa mulla on pieni ongelma. Nimittäin lauantaina on mun työkaverin häät (jotka alkaa jo klo 12!) ja sunnuntaina Madonnan keikka. Millään erityisellä juhlatuulella mä en nyt ole, sillä oon nyt vähän päässyt tän kotihiiri -elämän makuun. Ja siinä olisi toivottavaa myös pysyä. Joudun ehkä passaamaan häiden alkoholitarjoilun.. Jokatapauksessa mä joutuisin tekemään niin, koska automatka Helsinkiin darrassa ei kuullosta (eikä varmasti myös tunnu!) hyvältä. Näinpä voisin sunnuntai-aamuun lykkiä jonkun lenkuran. Huomenna olis tarkoitus juosta pitkä ja saan ehkä Hannan pyörineen seuraksi, se olis kivaa kivaa kivaa!

Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3