maanantai 13. elokuuta 2012

Se siitä lomasta.

Kesäloma oli ja meni. Tosin vasta keskiviikkona takaisin työn touhuun, koska sekä tämä että huominen on V niinkuin vapaapäivä. H niinkuin holiday on kuitenkin auttamattomasti ohi, enkä oikein tiedä mitä siitä pitäisi tuumata. Niinpä aionkin sulkea sen tosiasian pois mielestäni ainakin huomiseen klo 18 saakka!

Postataanpa saman tien viime viikon tapahtumat, juoksukilometrejä siis 53. Yhteensä neljä lenkkiä (VK, 2xPK ja pitkä) ja niin se vaan rupes sekin homma taas maistumaan! Oon myös tehnyt jonkin verran asioita, joita en yleensä joka viikko tee, kuten:
  • Ole viittä päivää (juoksulenkkejä ja kaupassa käyntiä lukuunottamatta) kotona. Suurinpiirtein gollegevaatteissa. Meikittä. Mun kaikki elämä mahtuu siis kahteen päivään.
  • Juhli ystävän häitä.
  • Juo (ja oksenna!) punaviiniä olematta juuri humalassa (koska, oi koska mä opin, ettei se vaan harjoittelusta huolimatta sovi mulle?)
  • Kärsi helvetillisistä menkkakivuista (joka neljäs viikko kylläkin, yhtä paskaa tää naisena eläminen)!
  • NÄE MADONNAA.
 
Madonna MDNA Tour @ Helsinki 12.08.2012. (Kuva: iltalehti.fi)


Ja tuo viimeisin kohta noista on ehdottomasti viikon huippu! Tää viikko on lähtenyt käyntiin erinäisistä (alkoholiin liittymättömistä) syistä todella väsyneissä merkeissä. Viikon treenit alkaa huomenaamuna. Mun on ihan viimeisen vapaapäivän kunniaksi laitettava herätyskello soimaan aamuksi. Oon nimittäin niin väsynyt sekä kipeä nyt, että aion painua nukkumaan suurinpiirtein heti klo 20.00, enkä halua mitään ylilyöntejä tuon nukkumisen suhteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3