torstai 16. elokuuta 2012

Missä on mun kengät??

Tänään mä tajusin, että Vaarojen maratoniin on vajaa kaksi kuukautta aikaa ja mä en ole vieläkään hommannut niitä kenkiä! Helvatan helvata. Tajusin myös, etten muistanut ilmottautua LetsRuniin, joten se on sunnuntaina oltava ajoissa paikalla ja laitettava jälki-ilmottautuminen vetämään. Tää aika vaan kulkee niin hitonmoista vauhtia ja mä (kuvittelen) olevani niin hurjan kiireinen! Noiden kenkien suhteen mun on nyt ensitöikseni mentävä kattoon myykö Intersport jotain muuta, kun ei oota. Ja jos ei, niin ulkoilukauppa.comissa näyttäis olevan (toimitusajalla 5-10 pvää) sitä mallia, mitä aion hankkia.

(Kuva: running.competitor.com)

Salomonin Speedcrossit siis olisi hankintalistalla. Joskin mielellään ihan minkä tahansa muun väriset kuin mustat! Pahoin kyllä pelkään, että mulla ei välttämättä ole enää aikaa olla kovin ronkeli jonkun värin suhteen. On mulla nyt jokatapauksessa vielä aikaa "ajaa kengät sisään", mutta vetkuttamiseen ei kyllä enää aikaa ole! No tästä kaikesta (hetkellisesti) viisastuneena laitoin kuitenkin tänään ilmottautumisen Finlandia Maratonin puolikkaalle. Huimat kahdeksan päivää ennen kuin hinta olisi taas pompannut joku 14 euroa ylöspäin. Hyvä minä!

Sinänsä tää tilanne on kyllä mulle aika uus; Tähän päivään saakkaa olen ollut mestari motivoimaan itseäni kaikilla enemmän ja vähemmän tarpeellisilla hankinnoilla. Tänä kesänä en ole shoppaillut yhtään ainoaa juoksuvaatetta! Siihen on varmaan kaksi selitystä, a) mun varusteissa on ylitarjontaa ja alennusmyynneissä alitarjontaa ja b) mun shoppailuhimot on tyydyttynyt kaikenmaailman iloisen värisillä housuilla ja höpöhöpötennarihankinnoilla (lue: oon siis kaivannut piristystä johonkin ihan muuhun, kuin harrastuselämään :D)

P.S. Oon ollut nyt töissä kaksi iltavuoroa, enkä oikein vieläkään tiedä mitä mieltä oon tästä työhönpaluusta. Mutta kerron kun tiedän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3