sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Ajantappoaakkoset

Jaanaba oli pölliny ajantappoaakkoset jostain ja mä pöllin ne Jaanabalta. Pöllikää te multa!

A = Aurinko. Auringolla on valtava vaikutus mun mielialaan, uskoisin että keskivertoihmistä suurempi vaikutus.

B = Blokkaus. Hauskaa puuhaa on kirjoittaminen sekä myös lukeminen.

C = Cycling. Joillain saleilla kulkee myös nimellä spinning. Ehkä ainoo ryhmäliikunta mistä oikeesti tykkään. Tai ainakin melkein. Ei siis melkein tykkään, vaan melkein ainoa!

D = DKNY. Sen merkkinen kello mulla on ja se kello on yks mun rakkaimpia tavaroita.

E = Evo. Sinne ollaan menossa kesäkuussa mun pikkusiskon kanssa vaeltamaan. Mitähän siitäkin tulee. Tarkemmin sanottuna mennään siis Ilvesreitille. Tulen varmasti kirjoittelemaan asiasta lisää täällä blogissakin.

F = Fillari. Nopsa piknik, ehkä vanhempi kun mä itte. Kuljen sillä joka paikkaan. Taikka jalkaisin. Joskus myös Jaren Jaran Maseratin Mitsun kyydillä tai bussilla.

G = Garmin. Sellainenkin kello mulla on. Se on ihan kätevä, muttei lähellekään niin tärkeä kuin edellämainittu kello.



H = Hoitaja. Se oon ammatiltani ja sitä myös opiskelen lisää.

I = Ilmaveivi. Jääkiekon MM-kisojen kunniaksi, vaikka ne kisat ei nyt jostain syystä toistaiseksi ole oikein sytyttänyt. Vielä.

J = Juoksu. Ei muuta.

K = Kalastus. En todellakaan kalasta, kun en uskalla edes koskea elävään kalaan. Jara kuiteskin tekee sitä sekä koskilla että järvillä. Ja nyt on se aika kun sekä kalastus- että perhokalastus on aika vahvana läsnä munkin arjessa.



L = Lukeminen. Tykkään lukea monenlaisia juttuja. Nyt opiskellessa romaanien lukeminen on jäänyt vähän vähemmälle, ymmärrettävistä syin. sitten kun taas en opiskele, niin saatan ihan ahmimalla ahmia kirjoja.

M = Monnari eli monitoimitalo. Käyn siellä salilla ja oon kyllä kotiutunut sinne, vaikka aluksi epäilin, että näinköhän.

N = Nuoruus. Se on mulla virallisesti ohi, koska sain ensimmäisen kutsun iän perusteella tehtäviin seulontatutkimuksiin. täutän siis ensi kesänä kolmekymmentä. Vieläkään en tiedä pidänkö sen kunniaksi bileet. Ikänä en ole synttäreitä pitänyt ja jos joskus pidän, niin sen paikka vois olla nyt.

O = Opiskelu. Se on nyt ollut sitä tämä elämä aika pitkälle. Tykkään vanhanaikaisesta tavasta lukea, alleviivailusta ja muusta. En jaksa opiskella vaan koneelta.



P = Pohjanmaa. Oon kotoisin Etelä-Pohjanmaalta. En erityisesti kaipaa sinne, mutta oon silti ylpeä pohjalaisuudestani. Oon oikeastaan vasta vanhempana tajunnut olla siitä ylpeä.

Q = Qvinoa. En oo syönyt sitä usein, vaikka se onkin ihan hyvää.

R = Ratsastus. Oon harrastanut sitä pienenä aina mökkikesinä. Sitä olis kiva joskus taas kokeilla.

S = Silmälasit. Mulla on vähän huono näkö. Niin vähän, etten juurikaan käytä laseja. En osaa pitää niitä töissä enkä urheilussa enkä oikein missään aktiivisessa. Oon kuitenkin ehkä vähän sitä mieltä, että mun olis järkevä pitää niitä vähän enemmän. Taikka sitten vaihtoehtoisesti piilareita.

T = Tuomiojärvi. Näkyy keittiön sekä makkareiden ikkunasta.

U = Ultrajuoksu. Se on ehkä kiehtovin urheilulaji mitä voi olla. Ja onkin. Aion joskus vielä juosta jossain ultrajuoksutapahtumassa, se on varma se.

V = Vuorotyö. Oon tehnyt sitä pitkään ja joskus se on kyllästyttänytkin. Nyt olin kuiteskin päivätyössä ja se olikin aika vaikeeta. varmaan siihenkin tottuis ja se olis pidemmän päälle terveellisin ratkaisu, mutta osaan kuiteskin nyt jatkossa nauttia taas vuorotyön vapauksista, mitä päivätyössä ei ole.

W = Wilde. Oscar Wilde. Sillä on paljon hyviä sitaatteja joita oon joskus lueskellut. Niinkun esimerkiksi tämä.



X = X-hyppy. Verryttelyn äiti. Tai isä. Miten vaan.

Y = Yrjö. Se on kyllä tuttu juttu mulle, koska migreenissä joudun sen kanssa tekemisiin aina silloin tällöin. Kaikkia varmaan kiinnostaa.

Z = Zalando. Zalando sitä ja Zalando tätä. En oo koskaan edes käynyt niiden verkkosivuilla. Onko joku muu?

Ä = Äiti, mikäpä muu. Äitienpäivä vielä.

Ö = Ötökkä. En oo ötökkäkammoinen jos ne pysyy omalla tontillaan, eli ulkona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3