torstai 1. lokakuuta 2015

Liikuntaa, sydäntauteja ja kalaruokaa...



Nämä pari viikkoa on kyllä mennyt kuin siivillä. Teen nyt viimeistä harkkaa, tarkalleen ottaen aikalailla viimeisiä päiviä jo, ennen valmistumista.  Oppari täytyy toki vielä saattaa loppuun. Harjoitteluajat alkaa kuitenkin olla takanapäin. Just kun olin oppinut mihin kaikkeen voi työharjoitteluaikaa hyödyntää. Toista se on sitten työelämässä: on omat potilaat ja vastuu. Ei enää niin vaan liueta sinne sun tänne katsomaan erilaisia toimenpiteitä ja oppimaan uutta. Se alkaa erilainen oppiminen sitten, sillä ikuista oppimistahan tämä ala on.

Täytyy sanoa, että viimeinen harkka sydäntaudeilla on ollut kyllä niin nappivalinta. Olen kyllä pärjännyt hyvin joka paikassa ja tykännyt ollakin, mutta tästä jää kaikin puolin jotenkin erityinen fiilis. Sellainen, että näiden asioiden parissa haluan vielä tulevaisuudessa työskennellä. Sitä kohti siis!



Parin viime viikon liikunnat ensin eletystä alkaen:

ma: sali 1h10min.
ti: ---
ke: juoksu 20min. + core 30min.
to: sali 1h
pe: maastosauvailu 1h50min. + core 15min.
la: sali 55min.
su: pyöräily 1h
yht: 7h

ma: juoksu 30min.
ti: sali 1h + vesijuoksu 30min.
ke: sali 1h
to: maastosauvailu 1h + core 15min.
pe: sali 1h 10min.
la: juoksu 20min. + core 25min.
su: maastosauvailu 1h40min.
yht: 8h

Oikeastaan on jo aika kova halukin työelämään. Johonkin ihan erilaiseen työelämään. On myös fiilis, ettei opiskeluakaan tekisi mieli lopettaa. Mitä sitten, kun ei ole enää mitään deadlineja mistään? En tiedä olenko hullu, mutta oon vähän tuumaillut avoimen yliopiston opintoja. Tarkalleen ottaen mitä, en vielä tiedä. Monenlaisia vaihtoehtoja oon miettinyt. Niistä en kyllä stressiä jaksa ottaa ja saattaahan olla, että työ vie mukanaan. Sitä ennen aion kuitenkin rauhassa värkkäillä sen opparin ja mulla onkin siihen hyvin haettuna opintovapaata. Valmistuminen menee jokataupauksessa sinne jouluun, mahdollisesti ansi vuoden alkuun.


Oon mä muutakin syönyt, kun leivitettyä kalaa :D. Mutta aika hyviä nämä, sairaalaruuaksi! Pinaattilätty on anopin värkkäämä. Itellä ei ihan letun paistoon oo riittänyt motivaatioo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3