lauantai 12. marraskuuta 2016

#oivalluksia

Kantapääopiston Johanna haastoi minut tovi sitten #oivalluksia -haasteeseen. Tarkoituksena on siis kaivella puhelimen kätköistä oivalluksia herättäviä kuvia ja jakaa ne muiden oivalluksineen muiden iloksi. Mulla oli ajatus selailla kuvia ihan oikeasti vuosien taakse tietsarilta pilvestä, koska puhelimen kuvamuisti ylettävää vain vuoden-kahden taakse. Oon vaan nykyään niin laiska olemaan tällä koneella, niin mennään näillä mitä on.

Aika pitkälle mun kuvat on a) luontokuvia, b) treenikuvia tai c) ruokakuvia. Tuon varmasti kaikki instagram -seuraajani on laittanut merkille. @tarupkk on käyttäjätunnus, jos jotakuta tässä kohtaa kiinnostaa. Niin ja blogia voi seurata myös facebookissa, täällä! Mutta haasteeseen, jossa omalla kohdalla on ehkä kuitenkin enemmän kyse oivalluksista, kuin kuvista. Sen kaikki tietää, että tykkään siitä luonnosta, liikunnasta ja ruoasta, hah.


1) Ensi kesä tulee olemaan tosi erilainen, kuin ennen! Eikä vaan siksi, että meitä on kolme vaan myös siksi, että Jarppa osti kesämökin. Pikkuinen mökki (itseasiassa kaksi pikkuista mökkiä samalla tontilla, toinen Jarpalle ja toinen hänen veljelleen. Tässä se hänen mökkinsä rannasta kuvattuna.), jossa on paljon puuhaa, kuten kuvasta näkyy. Mutta mikäs siellä on kiireettä laitellessa.


2) Mun marraskuun coreputki on himpan verran erilainen! Kuvassa oli meneillään 21. raskausviikko ja nyt on meneillään 24. viikko, eli coreputki on kehittynyt edelleen :). Jos vatsa tuntuu isolta jo nyt, miltä se tuntuu kahden kuukauden päästä???


3) Ikävöin mun siskoi ja veljii sekä heidän kumppaneitaan/lapsia tosi paljon ja usein. Paitsi yhtä siskoa ja hänen perhettään, koska nähdään niin usein, ettei tarvi. Kuvassa meidän jengiä pienimmän pikkuveljen synttäreiltä ja kuvasta puuttuu vatsatautinen Jarppa sekä J ja M, joihin on ollut ilo tutustua tuon kuvan jälkeen.


4) Mulla on tapana rehvastella Jarpalle joillain tuloksilla, etenkin leuanvetoasioissa pidän sen ajantasalla erittäinkin reaaliajassa! Oikeastaan tähän kuvaan liittyy vielä toinenkin oivallus. 5) Oon jumankekka tänä vuonna vetänyt tuon 13 leukaa ja aion vetää myös ensi vuonna!



6) Tää vuosi on ollut töiden suhteen ihan hiton opettavainen ja oon niin tyytyväinen siitä, että tuun jäämään pois työstä, jonne tulen palaamaan ihan superinnoissani! On ihan oikeasti onni tehdä työtä, josta tykkää.


7) Niinpä! Kuva on rantaraitin varrelta.


8) Kaikkein liikuttavampi keskusteluja pikkuisesta ollaan käyty mun pian viisi vuotta täyttävän kummitytön kanssa. Tai oikeastaan kaikista liikuttavimmat keskustelut olen salakuunnellut. Kyllä, mun pitää laittaa korvat ja etenkin silmät kiinni, kun hän juttelee vauvalle: "Olet niin kaunis pikkuinen. Kun synnyt, on talvi. Nyt on syksy ja syksyisin voimme hyppiä lehtikasoissa ja vesilammikoissa..." Noin niinkuin esimerkiksi.


9) Oon todella uuden äärellä. Tää kuva kuvaa kyllä tämän hetkistä fiilistä tosi hyvin. Ja tähän(kin) kuvaan liittyy myös toinen, elikkä viimenen oivallus. Nimittäin se, että 10) mun ja Kilpisjärven suhde oli rakkautta ensi silmäyksellä.

Sellaisia oivalluksia täällä, millaisia oivalluksia sulla? Aika lällyjä ja aika vauvapainotteisia, mutta sellaista se nyt on tämä mun elämä. Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3