torstai 12. kesäkuuta 2014

Moikka, mä lähden metsään!

Tulin sanomaan pikaiset moikat (tässä vaiheessa koputan puuta). Lähden nimittäin huomenna sinne metsään. Mun piti kirjoittaa jonkinlainen valmistautumispostaus, mutta koska toimimisellekin jäi hyvin rajallinen määrä aikaa, niin joudutte tyytymään muutamaan Whatsapissa vaihdettuun kuvaan.


Ompahan saanut jännäillä vuoroin uutta työtä, vuoroin sitä millon se mun toisen siskon tenava syntyy (ei ole nimittäin syntynyt vieläkään!) ja vuoroin tätä vaellusta. Ensimmäisen jännäily osoittautui jälleen kerran vähän turhaksikin, kaikki on nimittäin lähtenyt tosi hyvin käyntiin. Samalla boostilla toivoisin onnistumista meidän vaelluksellekin. Niin ja Satun synnytykselle. Ja Brasilialle.


Pikkupuutteita meidän vermeissä saattaa olla. Ainaskin mun (tuo ylempi). Täytyy vähän funtsia vielä. Mun rinkka painaa sellaiset reilu 13 kiloa ja Helillä kuulemma 17kg. Ilman telttaa. On siinä kantaminen. Saattaa olla, että ennen lähtöä vähän tasaillaan jotain. Tekemällä oppii.

Nyt nukkumaan. Mukavaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3