sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Mitä kuuluu mun siskolle?

No sille kuuluu ihan hyvää, mutta sen puolimaraton projektille ei. Blogini alkutaipaleella mä kirjoitin mun pikkusiskosta, joka oli kovaa kyytiä menossa kohti puolimaratonia. Kuinka kävikään? Ei, mun siskoa ei tulla näkemään tulevana viikonloppuna lähtöviivalla. Se ilmoitti mulle unohtaneensa, että ennen syksyä on se niin kovin mainostettu hektinen kesä! Tämä tarkoittanee sitä, että myöskään minua ei tulla näkemään lumilautailun parissa tulevana talvena.

Ja koska tämä rakas pikkusisko oli niin kovin kiukkuinen taannoisessa puhelussamme (kuulemma itselleen, kun tästä huomautin), niin minä hyväsydäminen isosisko olen päättänyt antaa pikkusiskolle uuden mahdollisuuden. Täten siis haastan pikkusiskoni puolimaratonille 2013 (ja koska olen hyväsydäminen, pidättäydyn halustani jättää tuo puoli -sana kirjoittamatta :D).

Vaihtoehtona olisi alustavasti HCR Helsingissä 4.5., todennäköisesti samaan aikaan juostava Joensuun maratonin puolikas tai puolikas Paavo Nurmi maratonilla Turussa 29.6. Allekirjoittanut pidättää oikeuden ohjelmamuutoksiin, luvassa siis voisi olla jotain muutakin. Hyväsydämisenä (<- vielä kerran!) ihmisenä aion kuitenkin kuunnella myös pikkusiskon mielipidettä asiaan, mikäli hän päättää ottaa haasteen vastaan. Eikä vähiten siksi, ettei sitten tuu mitään "yllätyksiä vuodenaikojen suhteen" tai jotain.

Joten, miten on???

3 kommenttia:

  1. No niin hyväsydäminen isosiskoni, kuinka en ole itse tullut noin hyväsydämiseksi?? Joten suostun haasteeseen mikäli sinä hyväsydäminen isosiskoni tuolloin toukokuussa 2013 AJAT meidät sinne Turkuun ja hyppäät benji-hypyn tuon maratonin jälkeen sekä talvella 2013 lasket siitä halfbibestä! ;)

    Joten miten on?????

    Rakkain Terveisin; Sydämetön pikkusisko! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Autolla ajamista ei voi sotkea urheiluhaasteeseen, benjihyppy menis kyllä vaikka ennen maratonia (mikäli ne ei olisi niin huikean kalliita).. Ja tämä lumilautailu.. Sehän siirtyi tämän kaatuneen haasteen vuoksi sitä seuraavaan talveen (eli 2013/2014).

      Miten on??

      P.S. Onks halfpipe iso?? Ooksä ite laskenu sellasesta??

      Poista
  2. Tulkaa HCR:lle niin tarjoan majapaikan. Pääsisinköhän mäkin mukaan vaikka 2014... saas nähdä :)

    Rakkain terveisin IIISOOOO sisko

    VastaaPoista

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3