perjantai 24. elokuuta 2012

Diibadaabaa..

Perjantai-ilta ja kotona ollaan. Niin, tää perjantai on mun maanantai. Pienen sopeutumisen jälkeen on työtkin alkanut rullata ihan kivasti.. Vaikeintahan tässä nyt on se, että taas sitä on enemmän työviikonloppuja kuin vapaita viikonloppuja. Tää on tätä vuorotyön ristiriitaa, joinain päivinä siitä niin kovin tykkää ja toisina päivinä sitten vähän vähemmän!

Vuorotyöläisten viestintää!

Aamulla heitin kymmenen kilometriä juoksua metsässä ja sain kuin sainkin tätä surullisenkuuluisaa kenkäasiaakin hoidettua. Lupasivat ulkoilukauppa.comista laittaa heti tänään oikean kokoista kenkää Salomonilta tilaukseen ja niimpä mä tulen (toivottavasti) saamaan kenkäni n. kahden viikon päästä. Siitä huolimatta että tuo mun asiakaspalautus tulee olemaan heillä vasta joskus reilun viikon kuluttua. Superhyvää palvelua, suosittelen! Sen verran auliisti kehuin myös sitä naista luurin toisessa päässä, että ihme on, jos sen työpäivä on ollut tänään kurja!

Pointsit ulkoilukauppa.comille hyvästä palvelusta!

 Mulla on siis nelisen viikkoa aikaa "ajaa kengät sisään". Tai oikeastaan kolme, sillä viimeinen viikko on pääasiassa lepoa. Se riittää. Viimeistään Jn ja mun miehen vakuuttelujen jälkeen uskon siihen.. (vai huijaakohan ne mua? Ja tuleekohan ne kengät tosiaan? Jos tulee, niin onkohan ne oikeaa kokoa varmasti?) On kyllä kyllä käsittämätöntä säätämistä multa itseltä tähän stressimäärään nähden! No mut nyt lopetan ja palaan noihin kenkiin vasta, kun todella omistan ne. Finlandia Maratonin osallistuminen sekä maksupolitiikka sensijaan on reilassa.

Finlandia Maratonin maksuvälineeksi käy mm. virikeseteli.

 Syyskuun 8. pvä siis nähdään juoksukunto kadulla puolimaratonin merkeissä. Oon päättänyt ihan vakavissaan lähteä tavoittelemaan 1:45:00 loppuaikaa, sillä uskon olevani sen nelisen minuuttia paremmassa juoksukunnossa, kuin vuosi sitten. Tähän aikaan tähtäävä jänisjuoksijakin taitaa olla tapahtumassa mukana. Viime vuonnahan tavoiteaikani oli 1:55:00 ja loppuaika noin 1:49.. Siinä ei oikeen jäniksistä ollut apua, kun seuraava jänis juoksi puolikasta kahteen tuntiin. Tää tuleen olemaan ensimmäinen kerta, kun olen ylipäänsä miettinyt hyötyväni jänisjuoksijasta. Nähtäväksi jää, mitä on taulussa, kun maaliviiva ylittyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3