torstai 31. lokakuuta 2013

Sulkapalloa sisko vs. sen veli!

Käytiin eilen pelailemassa sulkapalloa mun pikkuveljen kanssa. Ai että se olikin taas pitkästä aikaa kivaa. Vähän jännäilin, että mitä sanoo jalka, mutta se ei sanonut mitään. Tai ainakaan mä en kuullut. Junnuna olen pelaillut sekä pesäpalloa että lentopalloa ja tuo sulis on aika-ajoin ollut mukana sitten aikuisiässä. Muita pelejä en juurikaan ole koululiikuntaa lukuunottamatta pelaillut. Ajatuksena joku sähly ja futis on ihan mukavia, mutta vähän vierastan sitä kontaktia, mitä useimmissa joukkuepeleissä tulee.

Sulkapallossa oon aikalailla itseoppinut. Aikanaan kyllä heilastelin ihan oikean kilpailuhistorian omaavan sulkapallonpelaajan kanssa ja se vähän antoi siihen aikaan vinkkejä mulle. Karkeasti voisi jaotella, että tyttöamatöörien sarjassa olisin aika hyvä, mutta jätkäamatööreiltä saisin kuitenkin pääosin pataan. Niin kävi myös mun veljen kanssa, mutta koska silläkin oli pirun hiki, sydän hakkas ja myös mä sain pisteitä, niin se lienet kertoo että ollaan kuitenkin kohtuu samantasoisia pelaajia.

Sovittiin tosiaan Tompan kanssa, että nyt ruvetaan about kerta viikkoon ottamaan geimejä. Siitä on joku kolimisen vuotta, kun ollaan viimeksi pelailtu ja silloin tulikin säännölliseen käytyä. Alkuunsa homma oli taas melko hakemista ja kerittiin jopa neljä erää pelaamaan tunnin vuoroon. Kunhan tässä taas saa tatsia tuohon peliin, niin pallot lienee pitenee, sykkeet nousee ja sitä rataa.

Tänään homma kulki näin:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3