torstai 18. huhtikuuta 2013

Wannabe Juoksija facebookissa

Tällä(kin) hetkellä mun pitäisi varmaan puuhata gerontologian tehtävää vanhusten mielenterveyshäiriöiden varhaisesta puuttumisesta ja ehkäisystä, mutta olen puuhannut kaikkea muuta megalomaanisen tärkeitä asioita. Kuten nyt esimerkiksi liittänyt Wannabe Juoksija -blogin facebookiin. Sinne on tarkoitus päivittää uudet blogitekstit ja kenties jakaa liikunta-aiheisia uutisia, teidän muiden blogeja ja muita linkkejä. Osittain voisin pitää tuotakin asiaa jalona tekona ystävilleni. Näin säästän heitä jakamatta omana itsenäni uutisia, jotka eivät suurinta osaa kiinnosta hevonpaskan vertaa :D. Tai sitten tuo sivun ylläpito unohtuu näiden kaikkien koulujuttujen vallatessa mielen. Never know. En lupaa mitään. Epäilen kyllä suuresti noin valtavan opiskelumotivaation iskemistä minuun.. Mutta käykäähän tykkäämässä, että on jotain mieltä edes yrittää ylläpitää sitä sivua, hah!



No joo, ehkä mä vähän ironisoin tuota mun koulujuttua. Oikeesti oon ihan tehnyt duunia sen eteen ja ihan kivasti se duuni on myös tuottanut tulosta. Olen oikeastaan huomattavasti motivoituneempi nyt, kuin saadessani viestin tuosta opiskelupaikasta. Vapaapäivät on kieltämättä toisinaan vähissä. Tämänkin kuluvan kolmen viikon listan aikana niitä oli tasan kaksi. Onneksi satunnaiset yövuorot tuovat ns. piilovapaata, jota olen kyllä tehokkaasti onnistunut mieltämään muka oikeaksi vapaaksi. Unirytmikin on viime viikot ollut ihan huikean hyvä; joka aamu on tullut herättyä viimeistään tuossa kahdeksan aikoihin ja tänäänkin, kun aion juosta päivän lenkkini työmatkalenkkinä, jää aamusta aikaa näille kaikille megalomaanisen tärkeille asioille. Ja yhtään en oo juhlinutkaan ikuisuuksiin.. (no okei, kolmeen viikkoon..).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3