lauantai 28. joulukuuta 2013

Kumisaappaita ja Trivial Pursuitia..

Tällä viikolla en ole urheillut. Syönyt kylläkin. Viikko on sisältänyt melko paljon töitä ja sen ylijäävän ajan olen halunnut viettää läheisten kanssa. Oli siis sopiva sauma pienelle tauolle. Paluu normaalielämään kuitenkin kutsuu vahvasti. Kevyempi ruoka, normaalit liikunnat ja kouluhommat farmakologia ensikädessä tulee olemaan vahvana teemana viikolla, jolloin vuosikin vaihtuu seuraavaan. Muutama yövuorokin olisi ohjelmassa, mutta töiden suhteen ei muuta. Vuodenvaihdetta juhlistetaan jollain tapaa, mitään suunnitelmia ei vielä ole tehty.


Pukinkontista löytyi mm. supersöpöt turkoosit kumisaappaat tuleville kevätkeleille meneillään oleville joulukeleille. Ne olikin tervetulleet, sillä entiset supersöpöt vaaleanpunaiset oon jo onnistunut rikkomaan, kun oon pakkasellakin vetänyt ne jalkaan. Todennäköisesti siis gummisaappaille löytyy tälläkin erää käyttöä, eikä edes tarvi lähteä pipo-, hanska- ja kaulahuiviostoksille, sillä turkoosia löytyy jo.


Hassu juttu oli se, että ostettiin mun miehen kanssa kumpikin meille Trivial Pursuitit. Hah. Tiedä sitten oliko kyse siitä, että ajatuksenkulku on niin samankaltaista vai ajatuksenkulku ei nimenomaan ole oikein onnistunut. Oli miten oli, niin apua voi hankkia viimeistään siinä vaiheessa, kun esittelen täällä meidän samanlaisia tuulipukuja ja kerron hölkän vaihtuneen käsikädessä kävelyyn. Todettakoon vielä, että oon jouluna hävinnyt kummassakin, myös tuossa missä mukama kaikki voi voittaa. Paskapuhetta. Tällainen pikapostaus tälläerää, seuraavassa voisikin käsitellä vähän mennyttä vuotta. Ja tietysti tulevaa.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mun mies meinas, ettei sitä kannata myydä, kun on kuitenkin vähän erilaisia pelejä (en sitte kehtaa laittaa sen lahjoja kaupan.. :D). Se pyys kuitenkin vinkkaamaan, että cittarissa oli tuo deluxe -versio ollut kuulemma puoleen hintaan :).

      Poista

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3