tiistai 19. kesäkuuta 2012

Sinnepäin

Arki on taas potkaistu käyntiin. Niin töissä kuin kotona. Tänä aamuna reilu kymppi kohtuu mäkistä maastoa. Kolme välipäivää oli sitten vissiin liikaa, jalat oli nimittäin kuin puupökkelöt ja vasenta pakaraa (piriformisko vittuilee?) juili mukavasti koko lenkin ajan. Ei vaan kertakaikkiaan maistunut. Vielä vähemmän maistui työt, jossa on kohtalainen kesästressi meneillään. Hommat on vähän sinnepäin ja koko ajan on kauhea kiire ja juttuja levällään. Ja nuo asiat änki hittovie mun päähän vielä aamuiselle lenkillekkin, mikä nyt kyllä on kohtuu harvinaista, että kovin niitä vapaa-ajallani kelailisin. No kohta sitten pikaunet ja takaisin työmaalle. En jaksa(isi)!!!

Mun mies löysi halvan nettikaupan. Tai itseasiassa se kauppa ei ollut erityisen halpa, mutta se sattui myymään halvalla Camelbakin juomareppua. Mä kuvittelen löytäväni jostain jonkun edullisen tuotteen, niin mun mies kyllä saletisti löytää sen tuotteen jostain vielä edullisemmalla :D. On se sitten kätevä! No reppu on nyt maksettu ja löytää toivottavasti maksajansa ensi viikolla. Varusteiden hankinta vaaroille on nyt siis aloitettu. Huomenna täytyy olla skarppina ilmottautumassa tapahtumaan, ettei jää rannalle ruikuttamaan. Ja varmaan täytyisi saada aikaiseksi myös varata aikaa hierojalle.. Sen suhteen ajattelinkin aiemmista vuosista poiketen kokeilla jotain aivan uutta, nimittäin mun kaverin siskoa, joka on urheiluhieroja. Saa nähdä miten käy, vanhakin hieroja on kyllä hyväksi havaittu, ei sillä!

No nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna.... Kaikkea. Plaah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3