sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Kaikinpuolin hyvä viikko!

Kulunut viikko on ollut ajattelussa melko käänteentekevä. Pienen sulattelun jälkeen olen tullut hyvinkin tietoiseksi siitä, että sattuneista syistä mun nimi on nyt kuukauden välein maratonin lähtölistalla. Pikkuhiljaa alkaa plan tuon asian suhteen olla valmis. Lähtökohta mulla tulee olemaan seuraavanlainen: Helsinkiin lähdetään onnistumaan täydellisesti maratonilla! Jos ja kun näin tapahtuu, vaihdan syyskuun Finlandia maratonin puolimatkaksi, jossa lähdetään onnistumaan puolimaratonilla täydellisesti Jyväskylässä! Muuttujia saattaa tietysti matkanvarrelle tulla, kuten nyt vaikka nuhakuume. Se ei tietenkään ole millääntavoin toivottavaa, mutta turha on kieltääkään etteikö niin voisi tapahtua. Näinollen varasuunnitelmatkin on nyt jo valmiina, eikä niitä tarvitse ruveta sitten puuhaamaan. Niistä on kuitenkin turha jauhaa, koska lähtökohdat ovat edellämainitut.

Helsingin reissu tulee menemään siskon seurassa. Musta on niin kovin ihanaa, kun se lähtee mun kannustusjoukkoihin ja muutenkin, että päästään viettämään yhteistä viikonloppua. Varailtiin tuossa viikolla jo hotellikin perjantaista sunnuntaihin. Pääkaupunkiseudulla asuu myös muuta perhettä/sukua. Meidän veli ja siskopuolet perheineen, setä sekä serkku. Ajateltiin kuitenkin, että ehkä iiseintä yöpyä hotellissa sen kerran, kun mun siskokin nyt ilman omaa perhettään reissuun lähtee. Siinä on kaikennäköistä numerolapunhakua ja muuta, niin lyhyillä etäisyyksillä ei tarvitse kulkemista miettiä... Edes lauantai-iltana (yönä?) yöpymispaikkaan :D. Varmaan tulee kuitenkin porukkaa treffailtua ja sisko ainakin haastelee itselleen seuraa juoksun ajaksi. Mun sisko on siis aloittanut henkisen valmistautumisen maratonaikaan poissa kotoaan ja mä oon aloittanut fyysisen (no okei, vähän henkisenkin) valmistautumisen maratonaikaan Helsingin kaduilla!


Siskon tytär. Mun rakas kummitytskä!

Viikon loppuhuipennus oli pullakahvit edellä olevan pikkukaverin luona. Treenit oli seuraavanlaiset:

Ma: 20km 6:39/km (Kymppiin asti itekseen, seitsemän km AKn kanssa höntsäiltyä, välillä käveltiinkin (sen juoksuohjelman määräämänä :)), loppumatka ittekseen himaan. Ihan kiva höntsäpitkis).
Ti: - Tivolia!
Ke: 15km 5:24/km (Tasavauhtinen reipas Ruokkeenlenkillä itekseen, hyvä kulku)+vähän lihaskuntoa.
To: 6.5km 6:09/km + Lihaskunto + 3km 5:10/km (Ensimäinen pätkä kaverina AK, lihaskunnot Harjulla ja loppupätkä himaan).
Pe: -
La: 11km 5:34/km (Peruslenkura)
Su: 5km 4:53/km (VK-lenkki aamuvuoroon, startti kello kuus :o)

Kilsoja siis 60.5, lihaskuntoa kyllä vähän heikonlaisesti. Sen taas huomaa viimestään, kun laittaa asioita ylös. Oon silti tosi tyytyväinen tän viikon treeneihin ja ne on järjestään myös tuntunut hyviltä! Muutoinkin tää viikko on tivoileineen ja parine vapaapäivineen ollut kiva.


P.S. Ja tietty äitienpäivätoivotukset kaikille äiti-ihmisille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3