maanantai 25. helmikuuta 2013

Helmimaanantai

Helmi päivä helmikuussa. Taas maanantai ja edellisestä postauksesta on viikko vierähtänyt. Viime viikon maanantaihan lähti käyntiin uimahallissa kera työkaverin. Sama toistui tänä aamuna. Viime viikolla uitiin kilometri ja tänään sitten 1.1km. Tuo uinti on mulle kyllä ehkä vähän silleen vieras laji kuitenkin, vaikka koen kyllä rintauintia osaavani uida ihan jopa oikealla tekniikalla. Mulla ei kuitenkaan ole esimerkiksi kauheesti hajua kauanko mulla menee aikaa uida kilometri ja millanen aika ns. kelpo aika. Ei ole vain koskaan tullut katseltua kelloa, kun silleen en mikään aktiivihimouimari ole koskaan ollut verrattaen esim. juoksuun. Mutta viisaammat voivat tässä asiassa mua kyllä valaista :).


Klo 12-20 oli työpäivä, pitkästäaikaa kevyt sellainen. Töistä lähtiessä tuli toiselta duunikaverilta (siis siltä, joka syksyllä kyykytti kaikkia cooperintestissä) lenkkikutsu ja lähdettiin sitten vajaa kymppi lätkyttämään kohtalaisen reipasta vauhtia. Eli siis fiilis on mitä parhain, kun on maanantaina saanut paljon enemmän aikaiseksi, kun alunalkaen on ollut tarkoitus. Sen lisäksi, että oon saanut urheiltua, oon myös onnistunut ainakin välttävän arvoisesti lukemaan mm. fysiologiaa ja anatomiaa. Reilun viikon päästä olis ensimmäinen ammattikorkean tentti edessä. Sitten oon ehkä viisaampi sen suhteen olenko lukenut tarpeeksi vaiko en.


Perjantaiksi on suunnittelilla lenkkiä Jn kanssa ja jumppakortillakin olisi kaksi kertaa jäljellä, kunnes se kuun vaihteessa menee umpeen. Tästä on siis tulossa, jos ei hyvä, niin parempi, liikuntaviikko sitten aikoihin. Mun viikothan on mennyt aikalailla silleen pikkusievästi harrastaen tässä viimeaikoina. Pari kertaa juoksua ja pari kertaa jotain muuta. Koko ajan tuo juoksu on kyllä taas saanut suurempaa jalansijaa mun viikoissa ja ehkä wannabe juoksijalla alkaa olla pikkuhiljaa taas annettavaa tälle blogillekin :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3