torstai 12. heinäkuuta 2012

Treenilöitä

Mun viimeinen työviikko ennen kuukauden lomaa on mennyt niin vaudilla, että heikompaa hirvittää. Kaikenlaista on tullut touhuttua.. Myös liikuttua. Maanantaina höntsäilin taas 12km ympyrää harjulla ihan järkyttävän painostavassa ilmanalassa. Onnistuin vielä jotenkin säätämään potentiaalisen lenkkikaverin kanssa siten, että se odotteli himassaan juoksukamat päällä mun soittoa, kunnes nukahti. Ja mä taas hölkkäsin harjulla ja ajattelin, kun ei soittoa kuulunut, että eipä se varmaan kerinnyt taikka jaksanut lähteä. No seuraavan kerran paremmalla onnella.

Tiistai oli lepoa ja keskiviikkona juoksin vähän kovempivauhtista settiä jyväsjärvellä, 5.16/km ja matka oli 11km. Tänä aamuna käytiin sittenm pitkiksellä Jn kanssa kimpassa. Pituus oli varmaan jotakuinkin 18km, mun Sports Tracker oli jostain syystä jättänyt palan matkaa lukematta. Kai? No onneksi Jllä oli omat pelinsä. Lenkki oli todellinen "tappolenkki", ensin reilu kymppi polkuja, kivikkoa, juurakkoa ja suota. Siihen päälle sitten viimeiset kilometrit mäkijuoksua, nimittäin Laajavuoren laskettelurinteitä sekä muita polkuja ylösalas. Vauhti oli kevyt, kuten kuuluukin. Mäissä tuntuma raskas, kuten kuuluukin.

Huomenaamuna olisis sitten tarkoituksena taas hölkätä aamuvuoroon töihin. Yks päivä duunia ja loma potkaistaan käyntiin Jllä pidettävillä bileillä. Mä aion niin nauttia tästä lomasta; tavata ihmisiä, urehilla, käydä ulkona, nauttia elämästä. Tota kaikkee mä oon kyllä touhunnut jo monta viikkoa, on iloiset viikot jatkunut nyt (ehkä jo epäilyttävän) pitkään mun elämässä :D. Joten kaikki tuleva olkoon vain luonnollista jatkumoa sille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

-Kiitos, että kävit.
-Kiitos, että kommentoit.
<3